Колектив закладу дошкільної освіти № 335 працює над єдиною науково-методичною темою «Формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку»
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:
1. Сприяти формуванню екологічної компетентності дошкільників шляхом ознайомлення з явищами та об*єктами неживої природи.
2. Удосконалювати роботу щодо зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров*я дітей дошкільного віку через традиції нацонального досвіду сімейного та суспільного виховання.
3. Розвивати творчі задатки, здібності, таланти дошкільників через використання сюжетно-рольових, театралізованих та дидактичних ігор..
Методична робота в закладі дошкільної освіти ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.
Науково - методична проблема ЗДО:
Методична робота закладу спрямована на:
-вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
Мета методичної роботи:
вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.
Напрямки методичної роботи:
•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок.
Принципи методичної роботи:
•педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи